Dags för en ny era!

Jag är egentligen ingen bloggare eller så, men nu tänkte jag att det kan vara värt att ge det ett ordentligt försök. Testade en gång tidigare att blogga, men det gick väl kanske inte så bra. Eller det var snarare så att det var en ganska flummig skämtblogg utan större djup eller kontext, vilket jag tröttnade på. I och för sig kommer nog inte denna blogg bli så superseriös heller, men den kanske blir lite mer personlig. Hur som helst kan jag börja med att berätta lite om mig själv!

En snart 21 år gammal påg med sitt fäste i Sveriges framstjärt. Bor med en väldigt nära vän i en väldigt stor lägenhet i Sannegårdshamnen, Göteborg! Här lever vi livet och njuter av att klanka ner lite på andra för att få oss själva att må bättre. Jag jobbar som Make Up Artist, och tycker väl att jag är ganska kreativ ibland, även om jag ibland känner mig lika oinspererad som Fredrik Reinfledts stylist måste känna sig...ofta!

Hur som helst så kommer ni som kanske läser denna blogg (har jag en unik läsare om dagen är jag nöjd) få följa med på spännande äventyr bland bögbestyr, jobb, smink samt en hel del skitsnack!

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0