TRÖTT!

Sitter hemma nu och tänkte göra ett litet inlägg. Träningen gick bra, är lite mör nu dock, delvis på grund av träningen men också för att jag förmodligen tappat 50% av mitt luktsinne!
Det var nämligen så att när jag kommer ut ur duschen på gymmet och går in i det rum som jag mitt skåp i, ja då är de två pubertala 15åringar som förmodligen haft en vems-prutt-luktar-mest-och-äckligast-tävling. Jag trodde jag skulle dö och fick kämpa för att behålla bananen jag slängt i mig efter träningen. Lite prutt kan jag ta med viss måtta, men det tog ju inte slut där. Nej det två mopedmustacherna började dessutom prata om hur värt det att ha sex i en halvtimme utan att komma, och sedan hoppa ner i en annan säng och ha sex igen med en annan brud. Jag ville dö...IGEN. Dessutom var ena killen biffigare än mig. Mindervärdeskomplex here I come. Djävla 15åringar med anabola och gaser. SKAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0