Tack Kära syster för det inlägget...

...Nu skall jag falla ihop och självdö!
Här ber man specifikt sin syster att inte lägga in vissa bilder utan godkännande från mig, men bristen på empati och känsla för rätt och fel är det tydligen brist på i familjen Andersson.
Hur som helst så bjuder jag på dessa bilder idag, mest för att jag har svårt för att lista ut hur man tar bort dem!

Skulle också vilja fälla en kommentar över utlägget om att vara större och bättre än mig. Möjligt i teorin men omöjligt i praktiken. Det vet Ida om, hon ser bara sin chans att försöka indoktrinera er läsare med tvivel om mitt intellekt!

Nu skall jag och Mattias ta en tripp på stan och få i oss den dagliga dosen av frisk luft, och Ida skall jag träffa för en tripp på gymmet senare ikväll. Då skall jag säga henne ett par sanningens ord. Bland annat att jag faktiskt tycker om henne och uppskattar hennes inlägg. Hon är ändå ganska rolig syster Ida!

Tack hej!

BTW Hämnden är ljuv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0