Fortfarande sjuk!

Gaah!!! Jag orkar inte med detta mer! Vaknade i morse om inte mer sjuk än när jag gick och la mig igår...
Har två viktiga möten denna vecka så jag hoppas för min skull, och för de som jag skall träffas skull att jag blir frisk.
Mattias har föresten hjälpt mig att piffa till bloggen. För er som inte ser det så föreställer bilderna högst upp på sidan två av mina största ikoner nämligen Marilyn Monroe och Twiggy (cheesy I know, sad but true), en bild är det jag själv som poserar och den sista bilden är från modellagenturen modelone, där jag har gjort sminket!
Hörs nog lite senare när jag piggnat till, skulle behöva kaffe i dropp och mat i flyttlådor! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Peter

Ful header

2010-01-17 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0