En systers funderingar...

Ida är mitt namn, nummer två i den Anderssonska syskonskaran och därmed både äldre och bättre än Johan.

När man lämnat in sin C-uppsats och väntar på bedömning och kritik skall man också egentligen läsa igenom andras uppsatser för att kommentera och kritisera. När detta blir allt för ångestfyllt då man inser sin egna uppsats alla brister brukar tankarna gå till aningen mer värdsliga ting.  Något jag funderat på idag:

Varför går inte Harpan ut idag?


Men jag har också facinerats av min bors utseendemässiga förändring de senaste åren.












Ett litet smakprov, kunde valt ut bättre bilder och lagt in dem snyggare men jag orkade inte! Jag är hungrig och skall därför gå och fixa mig lite käk istället. Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0