Okej...glömde en sak!

Max ringde mig igår väldigt exalterad över att få vara den första som berättar för mig att Lady Gaga kommer till Göteborg denna vår, och när vi ändå pratar om Lady Gaga så tänkte jag berätta om Sam Tsui! Låter det ologiskt? Ni fattar snart. För er som känner mig vet ni säkert att jag gillar att leta roliga och bra klipp på YouTube. För någon månad sedan snubblade jag över en liten patetisk bög med en jävla sångröst. Sam Tsui heter han. Tänkte ladda upp ett klipp där han och en kompis gör ett Lady Gaga medley, samt en till låt med honom. Glöm bara inte att försöka koppla bort hans utseende och rörelsemönster och lägg fokus på hans sångröst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0